AT LE MICHELLES PLACE!

 
 
 
 

Är hos Michelle som ni redan vet. Vi kollade på hava Dark Shadows igår men vi blev så trötta så vi gick till sängs tidigt. Idag vaknade Michelle vid 10 och jad vid 12, jo jag vet, jag sover länge. Som ni ser så är jag väldigt aktiv på Instagram så ni kan följa mig där @sandazembo. Nu ska vi baka morotskaka, tog tyvärr inte med mig le kamera eftersom den inte fick plats men jag får låna Michelle's mammas kamera, hoppas på det bästa.
1;a bilden är på Michelle när hon är 5 månader.
2;a bilden är på bilfönstret.
3;e bilden är på Michelles öga.
4;e bilden är en inbjudan från tvåorna i skolan då ES11 bjuder ES12 (min klass) på fika, ingen lektion i en timme, I don't mind. Hoppas ni har haft en bra dag och helg, bilder kommer snart, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: