BÖRJAR OM!

Har bestämt mig för att börja om allting. Nytt liv, ny blogg så nu kommer ni få följa med mig och min resa igenom gymnasiumet och andra saker. Under denna vecka har det hänt massor av saker. Måndag till Fredag var det ju skola men i fredags fyllde jag 16. Åkte till Malmö/Trelleborg och firade min födelsedag med pappa och hans vänner, träffade en jätte fin tjej, Isabella. Igår var vi två ute och gick, åt på donken, hyrde film och köpte godis. Nu har jag precis vaknat och vi ska äte frukost/nutella. Ha det fett bra människor! :)

Kommentarer
Postat av: linn johansson (foto, mode)

Finfin bild, cool!

Svar: tackar :)
Sanda Zembo

2012-09-17 @ 18:30:04
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: