PLUGG, PLUGG OCH MERA PLUGG!

Jag har suttit dom två senaste dagarna och pluggat. Igår pluggade jag lite till samhällsprovet som vi har fredag och jag är inte alls taggad för det. Idag, läst 3 kapitel i The Hunger Games och försökt att lära mig glosorna till det, 58 stycken. Jag är död, tro mig det går inte, jag får verkligen inte in dem. Hoppas allt löser sig, finns ju fler i klassen som inte kan så jag är inte ensam. 
 
Imorgon blir det plugg så förvänta er inget blogginlägg. Men nu i helgen blir det ut på promenad och fota. Glöde också säga att mitt knä är helt cp så jag har tid hos doktorn den 5 Oktober här i Tranås och han ska kolla lite närmare på't. Annars blir det röntga knät. Hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: